کاربران اینترنتی و طراحی فروشگاه اینترنتی متناسب با نیاز آن ها
نوشته شده توسط : hiwebex

امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی متناسب با دانش جدید و با توجه به نیاز کاربران بسیار مهم می باشد. اکنون و در قرن بیست و یکم که قرن ارتباطات و فناوری اطلاعات نام گرفته است باید به تکنولوژی ها و ابزار های مرتبط به این حوزه با دید صنعتی و حتی فرا صنعتی نگریست. در این برهه کسب و کار ها در حال گذار از حیطه سنتی به مدرن هستند. طراحی وب سایت همگام با آخرین تغییرات دنیای تکنولوژی اولین گام برای عبور از این حالت گذار و پیشرفت در این مسیر است. هدف, طراحی وب سایت هایی است که از مسیر پر پیچ و خم تجارت سنتی عبور کرده و وارد دنیای تجارت الکترونیک شوند. پس با استفاده از یک طراحی حرفه ای و دقیق باید قدم اول برای ورود به این عرصه را محکم و با ثبات برداشت.

گام اول در طراحی فروشگاه اینترنتی با توجه به نیاز کاربران

اولین قدم برای راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی موفق, بررسی دقیق نیاز ها و خدماتی است که کاربران به آن ها نیاز دارند. پس از انجام این بررسی ها, باید به مطالعه و بررسی دقیق ویژگی های کاربران پرداخت, ویژگی هایی نظیر سلایق, تحصیلات, سطح دانش الکترونیک و اینترنتی کاربران و کیفیت دسترسی کاربران به اینترنت پر سرعت پرداخت. همه این اطلاعات ما را در راستای رسیدن به هدف نهایی خود که طراحی فروشگاه اینترنتی محبوب, موفق, پربازدید و کاربردی با میزان بازدهی بالاست یاری خواهد نمود. بدیهی است که در این مرحله از کار نادیده گرفتن نیاز های کاربران صدمات جبران ناپذیری را به وب سایت وارد خواهد نمود.

با توجه به مطالب عنوان شده لازم به تاکید است که پیش از طراحی وب سایت لازم است که هدف اصلی خود از طراحی وب سایت را به وضوح برای خود تعریف کرده و از طریق مشاوره با کارشناسان این امر  نیاز های کاربران را مشخص نمایید. توجه ویژه به این مسئله یکی از فاکتور های عمده در طراحی وب سایت به شمار می آید.





:: برچسب‌ها: کاربران اینترنتی , طراحی وب سایت , طراحی فروشگاه اینترنتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: